.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرامش ايران، مرهون جان نثاري رزمندگان است
سال جاری به لطف خدا با ورود به هنگام فرماندهی منطقه مقاومت بسيج استان مازندران و همكاري دستگاه هاي مختلف استان، بيش از 20 هزار نفر از اين استان به اردوهاي راهيان نور اعزام شدند كه نسبت به سال گذشته از افزايش چشمگيري برخوردار بود.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، آرامش كنوني ايران را مرهون جان نثاري رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست.

به گزارش شمال نیوز ،محمداسماعيل امامزاده، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، به خبرنگار شبستان گفت: ادامه روند افتخار آفرين دفاع مقدس برگرفته از سال هاي مشعشع تاريخ مردم ايران بوده و فضاي حاكم بر سال هاي دفاع مقدس موجب شده تا ايران پس از قرن ها از تمامي هستي اعتقادي و هويتي خودش دفاع و آن را حفظ كند.

وي با تأكيد بر لزوم انتقال آموزه هاي اصيل دفاع مقدس به نسل سوم؛ ايجاد بسترهاي مناسب را براي تحقق اين مهم، ضروري دانست و افزود: مناطق جنگي از آنجايي كه در جوار ارزش هاي انقلاب اسلامي مورد تهاجم نظام سلطه قرار گرفته بود، جوانان اين كشور با دستان تهي و با قلبي مالامال از عشق و ايمان، دلدادگي به اسلام عزيز و رهبر انقلاب توانستند اراضي اشغال شده به طول 1300 كيلومتر مرز را از لوث اشغالگران پاك كنند.

امامزاده، خلق حماسه هاي بي شمار شهداي انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را از بارزترين نشانه هاي عزت و افتخار آفريني مردم ايران برشمرد و آرامش كنوني كشور را مرهون جان نثاري هاي رزمندگان سلحشور اين ديار عنوان كرد كه بايد در راستاي اعتلاي ارزش هاي آن دوران، در قالب فعاليت هاي گسترده فرهنگي از جمله كاروان هاي راهيان نور، تلاش روز افزون صورت گیرد.

وي ايجاد حركت فرهنگي راهيان نور را از بزرگترين رخدادهاي فرهنگي جمهوري اسلامي برشمرد كه از سال 1375 به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، آغاز شده و تا كنون با استقبال مردم عزيز ايران اسلامي پرشور تر از هميشه برگزار مي شود و هر ساله ميليون ها زاير شيفته در مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس به بازديد از اين مناطق پرداخته و ياد و خاطره آن ايام را گرامي مي دارند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران اذعان داشت: سال جاری به لطف خدا با ورود به هنگام فرماندهی منطقه مقاومت بسيج استان مازندران و همكاري دستگاه هاي مختلف استان، بيش از 20 هزار نفر از اين استان به اردوهاي راهيان نور اعزام شدند كه نسبت به سال گذشته از افزايش چشمگيري برخوردار بود.

امامزاده در پايان از مساعدت استاندار مازندران و ساير دستگاه هاي اجرايي این استان در اعزام باشكوه كاروان هاي راهيان نور به مناطق جنگي، تشكر و قدرداني كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.